Rap-battle, 12 min og Nanna

Kilo Peter er på banen igen med en sjov valg-rap.

Sidste video var en battle mellem Anders Samuelsen og Villy Søvndal. Denne gang er det valgets to statsministerkandidater, der må holde for:

I valgkampen er der blevet talt meget om 12 minutter. Det er det antal minutter S og SF vil have, at vi allesammen skal arbejde længere. Det har været uhyggeligt svært at få at vide, hvad det helt præcist går ud på og ikke mindst hvordan det skal give 15 mia., som S og SF hævder, at det vil. Det er der, naturligvis fristes man til at sige, også lavet en meget morsom – lad mig bare sig – alternativ video om:

Her i valgkampens slutspurt har “Busters” mor, Nanna Lüders, også kastet sig ind i valgkampen. Og hun melder sig under den knaldrøde farve med nummeret “Synd og Skam”, som hun har skrevet til Enhedslisten:

Om Hjorten

Martin Hjort. Journalist. Jeg jagter videoer med skæve vinkler og sjove historier fra valget og blogge om dem. Hvis du har set en video fra valgkampen, som du synes, at jeg skal se, så vil jeg blive glad, hvis du ville sende mig et link på: post@martinhjort.dk. Godt valg!
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized og tagget , , , , , , , , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv en kommentar